بازاریابی اینترنتی

چالش ایمیل مارکتینگ آیا این روش جواب می دهد ؟

در حال حاضر با پیشرفت روزانه تبلیغ با ایمیل مارکتینگ تبدیل به یک چالش شده است. اما هنوز راه‌هایی وجود دارد که بتوانید از این روش حداکثر استفاده را ببریم .

آیا ایمیل مارکتینگ ۱۰۰ درصد خوب است؟ قطعاً هیچ چیز ۱۰۰ نیست ولی یکی از روش‌های تبلیغات است .

چه کسانی از ایمیل استفاده بیشتری می‌کنند ؟

  1. دانشجویان، دانش آموزان، استادان و مراکز علمی
  2. طراحان گرافیک، طراحان سایت و مالکان سایت
  3. مدیران حرفه‌ای
  4. نمایندگی پخش وسایل و فروشگاه‌ها

تقریباً این اقشار بیشترین مصرف استفاده از ایمیل رادارند ولی افراد عادی چه؟ آنان اکثراً برای ثبت‌نام شبکه اجتماعی و یا برنامه‌های موبایل استفاده می‌کنند.

ایمیل مارکتینگ چند نوع است؟

  1. آگاهی‌دهنده مانند خبرنامه‌ها
  2. دعوت‌کننده مانند دعوت به سمینار علمی و …
  3. پیشنهاددهنده مانند پیشنهاد خرید از فروشگاه و..

شما کدام‌یک هستید؟

بگزارید داستان سایت‌های ایمیل انبوه را به شما بگویم. این کار مانند این است که به دنبال لنگه‌کفش در کویر لوط باشید. باید هدفمند کارکنید و از این روش دوری کنید .

چگونه ایمیل مارکتینگ را شروع کنم که هدفمند باشد.

اول بستگی دارد که شما چه سایتی داشته باشید، مثلاً سایت فروشگاهی خواصی دارید یک جشنواره بگذارید و بگویید هر که در سایت ما ثبت‌نام کند و ۴ نفر دیگر را به سایت ما جذب کند یک امتیاز می‌گیرد و به کسانی که امتیاز بالاتری داشته باشند یک هدیه نفیس اهدا می‌شود . خوب که چه شود؟ وقتی افراد دوستان و آشنایان خود را برای این کار دعوت کنند تعداد ایمیل‌های زیادی را با اسم و فامیلی جمع می‌کنید و درصورتی‌که ایمیل انبوه با اسم و فامیلی مشخصی بفرستید شمارا جز اسپم قرار نمی‌دهد.

این تنها یکی از روش‌هایی که برای جمع‌کردن ایمیل هدفمند است و روش‌های بیشتری برای جذب مشتری وجود دارد.

پس به دنبال روش‌های تازه باشید و هرگز از تغییرات نترسید بلکه با تغییرات خودتان را تغییر دهید .

 

 

برچسب ها

2 thoughts on “چالش ایمیل مارکتینگ آیا این روش جواب می دهد ؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن